Home Všechny články Latest Muži - chodci

Reklamní odkazy Etarget


By PLAVEB

Přihlášení

Příhlásit
Muži - chodci
Napsal uživatel Ilona   
Středa, 30 Březen 2011 21:03

Obecně se ví, že muži jezdí jsou na silnicích mnohem nebezpečnější než ženy. Vždyť jen kolik mají nehod! Jenomže! Ono to asi nebude jenom tím, že řídí auto, ale oni se nezodpovědně chovají i když v provozu nevystupují zrovna, jako řidiči zvětšovadel penisů.

 Tak například chodci. Nejednou jsem viděla muže-chodce jít po přechodu. Ne že by zrychlil, aby umožnil plynulost provozu, ale snad záměrně se loudá a místo, aby se vrátil, když mu kvůli tomu loudání začne svítit červená a porušuje vlastně vyhlášku, protože červená znamená stůj. Namísto toho se jako příslušník osvobozenecké armády plouží dál a to na tu červenou a je mu jedno, že tak konná v rozporu s vyhláškou, která jasně říká, že žádný účastník nesmí nikoho ohrozit ani omezit. Jenže tihle tatínkovi mazánci, jakoby byli poučeni od otců o pravém opaku a záměrně se, co nejvíc loudají a ještě k tomu na červenou!!

 

No a když úlohu rodičů nezvládají otci, tak jsem se rozhodla vzít situaci do svých rukou. Když vidím někoho takovýho jít po přechodu, tak si tam dám jedničku a když se mu tam objeví červená a už tam nemá co dělat, tak jakože přidám a auto popojede. Floutek se pak lekne a uskočí. A to je lekce. Jenom jednou si mi stalo, že jsem do jenoho takovýho ťukla. Pamatuju si akorát tu jeho džísku celou špinavou. Ale ze to jsem nemohla, byla totiž kluzká silnice. Nejsem špatná řidička, ale tohle mě vážně irituje.

Ilona - recepční

 

Julie radí:

Avšak proč ne. Leckdo by mohl namítnout, že jednáme hrubě, ale uvědom me si, kdo je spouštěčem takového sledu událostí? Jsou to zase a opět muži provokující ostatní účastníky provozu. Ono jim asi nestačí, že neumí jezdit. Oni musí své neumětelství předvádět i když jdou po svých nohách. Jen víc takových žen a víc takové kluzké cesty. Někdo je musí vycvičit.

 

Julie

Komentářů (410)
  • Anonymní  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Nedělejte si starosti. Svět je velký, a tak je jasné, že se občas musí objevit i podobná pochybná existence, jako je uživatel nad vámi. nad oním příspěvkem jsem se zvláště pobavila. Kombinace fatálních gramatických chyb spolu s vysokou frekvencí vulgarismů ukazuje na nízkou hodnotu inteligenčního kvocientu.

    no jo no, když má někdo kvocient, tak se má; nejspíš chodíte spát se sle****mi, že?
  • Pecka  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.


    No, tak v Olomouci je na jednom přechodu pro chodce semafor, kde svítí zelená (chodcům) asi tak 2 vteřiny a nikdo, ani statečné a bleskurychlé ženy nestihnou přechod přejít, aniž by jim neskočila červená. Podotýkám, že já, MUŽ jsem ve valné většině případů na druhé straně vozovky dříve, než ostatní (ano, myslím i ženy).
    A pokud by se o mě uživatel Ilona třeba jen nechtěně otřela autem, tak bych ji hnal k soudu, za pokus o ublížení na zdraví...
  • Nataša  - re:
    Julie napsal:
    Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat.


    Vážně?A když pujde nějaká stará žena na zelenou a než to přejde tak se přepna na červenou srazíte ji? :) a co takhle muže?
  • Anonymní  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Umíš vůbec číst? Zdá se, že ne. Pokud to byl pokus o ****, tak lituji, nezadařilo se. Po všech stránkách muže drtivě převyšujeme. Co ty třeba víš o geomorfologii, paleontologii a sciranologii, hm? Nic. Tak nech raději ústa zavřená.
    A vy víte o ***u?
  • Anonymní  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Potom by ses za své činy musel zodpovídat Policii ČR (všimněte si, že je to TA Policie), a pravděpodobně bys strávil zbytek života ve vězení.
    Aaaaaano,takze ******* je zena.Ale ******* ho zavrit nemuze,to jenom TEN soud.A jelikoz soud je muz,tak by mu dal medaily za hrdinstvi a penezni odmenu.
    A vas by zavrel za umyslne nabourania a snahu svest to na muze.
  • Lowell  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.


    už někdy v páté třídě sme se učili, že když ti na přechodu naskočí červená, tak to prostě dojdeš... přece tam nebudu stát jako pa.ko, když svítí zelená...
  • Anonymní  - re:
    DarkLady napsal:
    Citace:
    Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.


    Hej, ten pocit, že sa hanbíte kvôli istým osobám za svoje pohlavie poznám. Sama ho tu kvôli vám a podobným prežívam.


    Nemá cenu se stydět.. sou to roury a stím už nikdo nic neuělá, ale je pěkný si to přečíst, zasmát se a říct si.. sakra, co tu žije za voli
  • volco  - ..
    Tak tohle by sis zkusila udělat na tom přechodu na mě, vytáhl bych tě ven a přejel ti hlavu tvym vlastnim autem...když už je chodec na přechodu a skočí mu tam červená, tak i přesto má dokončit pohyb a ne se vracet...bl.bko
  • DarkLady
    Citace:
    Ty seš fakt hlupka. Ne že jde záměrně, ale že jde záměrně pomalu. Se nad sebou zamysli. Kvůli takovým jako ty se stydím, že jsem žena. Trubice jedna.


    Hej, ten pocit, že sa hanbíte kvôli istým osobám za svoje pohlavie poznám. Sama ho tu kvôli vám a podobným prežívam.
  • Anonymní
    Tvle ja už z tady tech sraček vážně nemuzu :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: asi mi z toho pukne čur.ak :pinch: :woohoo:
  • Leinad  - Zkuste si přečíst vyhlášku
    1) Kdo už je v křižovatce nebo na přechodu, tak dokončuje manévr bez ohledu na semafory.
    2) Zelená povoluje jenom "vjezd za stop čáru"/"vstup na přechod" - poté na křižovatce platí běžné přednosti jako bez semaforů.
    3) Na semaforech po každé zelené má následovat "vyklízecí čas" (čas, kdy všichni mají červenou), je dobrý pro to, aby ti, kteří jsou v části křižovatky, stihli dokončit manévr. Pokud je vyklízecí čas příliš krátký, je to chyba toho, kdo semafor programoval, můžete o této chybě říct městské *******, ale nedodržení bodů 1 a 2 znamená, že riskujete, že vy budete označena jako vinice dopravní nehody.
  • okkt  - ach
    ach ty krava sprosta... tebe by som ani dalkove od televizoru nedal do ruky....

    ta neucili ze pokial sa nachadza chodec na vozovke priamo na prechode ze ma prednost? ty musis byt fakt duta jak poleno a zobral by som ti vodicak, obcansky a aj rodny list krava sprosta...


    ja tiez nemam rad ked ide clovek mimo prechodu (zanadavam si) lebo by mal ist po prechode...kdezto ked sa stane zrazka s chodcom mimo prechodu tak je to vacsinou chyba chodcu... ale toto co pises... ach



    doprial by som ti stat na prechode a videt ako na teba ide auto pripadne sa rozbehne na teba... skutocne by som ti to doprial....


    nebodaj by som bol na prechode ja aj so synom alebo dcerou a toto by daka vodicka spravila tak by som jej hlavu prestrcil cez volant a točil 2x kontru.....



    BITCH zabrzdena
  • Anonymní
    ty p.izdo ples.nivá, kdybys takhle ťukla mne, tak bych ti vylezl na kapotu a začal dupat na přední sklo, aby jsi si uvědomila, že se do lidí nenajíždí :angry:
  • kamila  - milě vypatlané děvčata
    vzala bych vám řidičáky oboum a ještě zabásla, tady nekdo psal jak je děsně vzdělaný a chová se jak mezi dinousaurama. Příjde vám normální najíždět do lidí? nevím jestli se vaší ubohosti mám smát. Sem taky žena a chodím po přechodu a dokonce i na červenou schytla bych to taky? popravdě bych raděj chtěla když už přejet tak od pořádně pěkného svalnouše s velkým pérem aby mi tu bolístku vypíchal než od frigidní feministky která by se vymlouvala
  • Anonymní
    http://cz.iq-test.eu/#649611 zkuste si iq test Proč si udělat právě tento IQ test?

    Sestavily ho vedoucí osobnosti v oboru inteligence.
    Díky množství otestovaných lidí je vyhodnocení mnohem přesnější.
    Zahrnuje statistiky zaměřené na evropské země.
    Získáte informace o Vaší inteligenci v porovnání s ostatními.
    Podpoříte svou zemi v soutěži o nejchytřejší zemi v Evropě.
  • pietro  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.


    si pod skusit niekedy prechod v brne na ceskej :D...tam sa neda ta cesta stihnut prebehnut a nie to este prejst krokom na zelenu :D...a v simni si ze je to TA Česká...vidiet ze ani tie prechody nie su dobre :D...
  • ANonym  - smrt tejhle děvce
    ty vole ty jsi taková ***** to svět neviděl. jak mam ***** vědět kdy tam skočí červená? a jestli si to ty **** umíš spočítat, tak to tě teda obdivuju a chtěl bych tě vidět jak stojíš u přechodu a počítáš kdy bude červená. zamysli se nad sebou ty krávo jedna. máš plesnivou ***u a mahruješ tady na chlapy.
  • lusibEL  - re:
    Anonymní napsal:
    Ty si hlavne zkontroluj interpunkci nez neco odesles


    No to sem presne cekal - hlavne ze ty si interpunkci dodrzel/a - chybi ti tam carka pred nez... :P
  • lusibEL  - No toto..?
    Clanek me jen zarazil - pridat plyn na nejakeho pana co se loudi na cervenou - dobre - sice my muzi jsme agresivni ale fajn - agresivne chodime pomalu pres cestu - ale spise me "uchvatily" komenty na tento clanek a kde se az dostaly.

    Tyto stranky mi doporucila kamaradka - ze pry me to pobavi... Ale ja jsem skepticky - neverim ze tyto internetove stranky provozuji zeny z masa a kosti... Myslim ze to jsou muzi kteri maji velice zvrhly smysl pro humor... Opravdu nevim co si myslet - nebudu vulgarni ale nikdy sem nepotkal zadnou divku a nebo zenu ktera by se myslenim jen blizila tady tomuhle co ctu... Nevim jestli to je pouze **** - nehovim nadavka a necemu podobnemu - ale omezovat neci nazor a osobni svobodu - doporucovat v y d i r a n i - nebo fingovat neumyslne ublizeni na zdravi - no nevim... Prectu tyto stranky cele protoze se bavim...

    Jen cekam kritiku ze sem nepouzil interpunkci - ale co - zily mi to neurve...

    Ale pokud tyto clanky pisou zeny tak to nejsou feministky - v dnesni dobe podle me nic takoveho neexistuje - pred 60-ti lety urcite ale tehdy to bylo o necem jinem - tehdy nemely zeny opravdu temer zadna prava ale to byly bojovnice schopne udelat vse - ale ne nechat kastrovat sve partnery z duvodu ze je uz nepotrebujou na reprodukci...

    Dnesni feministky jsou spise zeny ktere nenavidi muze z nekolika duvodu - odmitnuti/nebo rozvod atd...

    Myslim ale ze nas cas se nekrati ;) dokud budou divky a zeny ktere budou chtit aby je muz pevne objal a ony se citily v bezpeci tak budeme porad uzitecni.
  • Anonymní
    Ty si hlavne zkontroluj interpunkci nez neco odesles
  • Devilish
    Pokud vím tak když chodec vejde na přechod když svíti zelená a v pulce přechodu mu tak skočí červena tak nic neporušuje.
  • LetemNetem.cz  - Výborný článek
    avatar
    Většinou s vámi nesouhlasím, milé dámy, ale zde máte naprostou pravdu. Jako řidič hypertrofovaného falického symbolu mohu potvrdit, že chodci jsou strašlivá verbež. Je to lůza nejhoršího kalibru. Měli by je házet rovnou do Vltavy.
  • Anonymní  - re: re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    [quote=Linda Kopečková]udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena


    Výborný nápad, děkuji vám. Ihned kontaktuji své kamarádky na vysokých postech v Policii ČR, aby toto nařízení mohlo začít platit co nejdříve.[/quote]
    na vysokých postech:D:D to dela uklizecku namestka reditele???:D:D:D BTW takuhle luxusni stranku sem nevidel nikda::D:D vzdycky zasmejete.
    Dik moc Julco:)
  • anonymousse
    no nevim v jakem state se pani au***ka nachazi, ale pokud ja vim, tak clovek na prechodu ma vzdy prednost, a pokud tam prisel jeste pocas zelene, tak mu kazde auto musi dat prednost, neni to zadne omezeni provozu, je to zcela normalni, treba pokud by se pani au***ka pokusila prejet mne, nevim zda by to neskoncilo trestnim o*z*n*a*m*e*n*i*m protoze ohrozila me zdravy kdyz sme byl ja v pravu,... obcas je my z vas na blic damy, ale obcas si muzu rict jen: This made my day :D
  • Matej Korvin
    avatar
    Au***ka zrejme Pochádza z Azerbajdžánu z Tadžikistanu alebo keď ju smiem opísať tak z Iránu je to počernejšia ososba celá zahaléna v čiernej Búrke a taký amok na mužov má asi preto lebo v štáte v k***om žije má všetky práva odobraté... Mimochodom tie krajiny čo som spomýnal sú vlastne krajiny kde naozaj tak Jazdia ako blázni...
  • Martin  - :D
    :cheer: :silly: :lol: :D Slečny... to je moc... jako chápu, že vám vadí, že existují muži, kteří maj tu drzost chodit na dámský záchody to je fakt hnus, ale tohle... bourat do nich (i když třeba kvůli nezvladatelným brzdám při kluzké vozovce) jen proto, že vyšli na přechod a loudají se... :D Povídáte tady o tom jak ohrožují ostatní a přitom do nich úmyslně skoro bouráte :D zamyslete se nad sebou... Co je moc je moc
  • Matej Korvin  - re:
    avatar
    Linda Kopečková napsal:
    byl to skrytý muž!
    Libuše Kowarobias napsal:
    Nikoliv. Muž sebral dítě matce, dal ho do igelitové tašky a odhodil v zimě venku. Následně svedl vinu na dotyčnou nevinnou matku. Opět zářná ukázka mužské zrůdnosti.


    Mám otázku na vysvetlenie vraždý malého dieťaťa... Keď to bol skrytý muž a a snažil sa zhodiť vraždu na matku tak aký mal motív?
  • Matej Korvin  - re:
    avatar
    Libuše Kowarobias napsal:
    Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.


    Hej? ..... Keď už tvrdíte že každý inteligentný človek tak ako sa vám podarilo prejsť cez prechod? Neexistuje potom žeby ste vy prechádzali niekedy v živote cez prechod prechodcov keď sa zmieňujete a inteligentných ľuďoch..
  • Matej Korvin  - re:
    avatar
    Libuše Kowarobias napsal:
    Slečna Linda nemá zapotřebí užívat jakékoliv psychotropní látky, narozdíl od mužů, kteří si jimi kompenzují pocity vlastní zbytečnosti.


    Asi preto lebo z nej je Mental už od narodenia...
  • Matej Korvin  - re:
    avatar
    Linda Kopečková napsal:
    co prosím já vás vůbec nepochopila ta vaše vůlgárnost by se dala krájet !


    Rovnako ako vaša sprostosť...
  • Anonymní
    Chodec ma pravo vejit na prechod i kdyby tam za sekundu mela skocit cervena, je zelena, tak muze kazdej jit, blikne v prubehu cervena, muze dojit.
  • Anonymní  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Podávám na vás trestní oznámení. Drzosti nebudeme trpět nikomu.


    Chá chá a jak to chceš udělat? Leda na neznámého pachatele a to je všechno co můžeš udělat.
  • Anonymní
    a navic kdyby se o tyhle strance dozvedela ******* tak te dá zavřít až zčernáš ty ******* feministko :D
  • Kiky  - re: Linda Kopečková
    Linda Kopečková napsal:
    co prosím já vás vůbec nepochopila ta vaše vůlgárnost by se dala krájet !



    Tak si kousek ukroj a vypadni
  • marf  - re: Inteligentní člověk
    Libuše Kowarobias napsal:
    Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.


    Zdravím, tu první větu jste doufám nemyslila vážně. Pokud se však pletu a Vaše věta je myšlena opavdu vážně, zdělte mi a všem hloupím mužům a ženám, jakým způsobem si vypočítáváte délku zelené na přechodě, když třeba vyjdete z poza rouhu a svítí zelený panáček... Rád se přiučím
  • Anonymní  - re:
    Julie napsal:
    Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat.


    To opravdu nema Julco, ale pokud mu padne kdyz je na prechodu tak se nesmi zastavit a ma cas dojit na druhou stranu, protoze semafor ukazujici zelenou autum ma automaticky urcite zpozdeni....omezenost nejen vase, ale i vasich "souputnic" je nekdy opravdu neskutecna :X
  • Julie
    avatar
    Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat.
  • Kiky
    My dvě si asi nebudem rozumět nikdy. Doufám :P
  • Dr. Solfernus  - re: červená
    Julie napsal:
    Budeme si snad rozumět, když řeknu, že na červené chodec nemá, co dělat.


    a to že se au***ka článku také rozjíždí autem na červenou neokomentujete
  • Leinad
    Na červenou nemá chodec co vcházet na přechod. Pokud se červená rozsvítí v okamžiku, kdy už chodec je na přechodu, tak chodec má dokončit svůj "manévr", dojít na konec přechodu.
    Pokud je na nějakém semaforu krátký vyklízecí čas (chodci dostanou červenou, nestihnou rychlochůzí dojít na konec přechodu, auta už mají zelenou) tak informuj správce komunikace nebo obecní zastupitelstvo.
    Pokud chodci přechází pomalu, informuj fízli.
    V případě jakékoli chyby semaforu nezapomínej na to, že zelená pouze něco povoluje(přejet stopčáru/vejít na přechod), červená to zakazuje, ale na křižovatce dále platí běžné přednosti.
  • Oucena  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Podávám na vás trestní oznámení. Drzosti nebudeme trpět nikomu.
    ty vole ja se asi po***u jak takovou ****vinu může někdo napsat XD
  • Kiky
    Došlo ti, že to nenapsal on, ale že to je výsledek té vaší de.men.tní c e n z u r y?
  • kravo  - debilko
    Tobě bych schálně pod ty kola skočil ty zákona neznalá ***** ... jdi si radši zopakovat autoškolu a už za volat ani neusedej.

    " Při jízdě nesmíme omezit a ani ohrozit chodce " To už ti nic neříká, že ? Jdi si radši přejíždět lidi na přechodě.
  • Anonymní
    Já když dojíždím k přechodu kde jsou chodci a vidím že je tam červený panáček tak tase zrychlím. Ať si uskakují a nadávají, nemají tam co dělat!
  • SUPERMAN  - re:
    Linda Kopečková napsal:
    ubožáčku


    Ženy jsou prý kreativnější než muži... Další důkaz, že nejste ženy...



    Váš drahý SUPERMAN
  • Libuše Kowarobias  - re:
    avatar
    Linda Kopečková napsal:
    udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena


    Výborný nápad, děkuji vám. Ihned kontaktuji své kamarádky na vysokých postech v Policii ČR, aby toto nařízení mohlo začít platit co nejdříve.
  • von_H
    Obávám se že nikoho nezajímá že vedle vás ve cvoukhausu leží osoba která o sobě tvrdí že je na vysokém postu na *******.
  • andy
    si naozaj taka tupa alebo tak len vyzeras ale ako sa tak pozeram a citam tak pravdepodobne oboje
  • Matej Korvin
    avatar
    Vidno že v štátných bezpečnostných útvaroch ČR rovnako ako SR vládne protekcionizmus a konekcie Tie kamarádky pani Libušky na policajných prezídiach museli byť niekoho milované dcérky alebo netere zo slepačím mozočkom a IQ nezistiteľného pôvodu lebo inakšie by sa nekamarátili z takým exemplárom ako je tu zdeprítomna Libuše Krowaborias...
  • Bubliprd
    avatar
    Je zná vaše malé IQ, jak Libušky tak Lindy...Proč dělat nárazník z můžu připevněných na desku, když tam stáčí dát jenom tu "desku" třeba z oceli...protože po mužích by zbyla všude krev a pak by to musely uklízet naše služky - feministky.
  • Anonymní
    to by znamenalo omezeni lidsky svobody ty zkurvená zajebaná feministko
  • Anonymní
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Pokud je pravda, co se říká, že s ustřiženými vlasy se zkrátil i rozum tak tady, u našich "milých" feministek, je to naopak - čím delší bobr, tím větší demence! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • anonymníček ;))  - Lidská ***ost
    Já vás někdy vidět za volantem.. tak omylem přidám plyn a naberu vás z boku... :confused:
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Potom by ses za své činy musel zodpovídat Policii ČR (všimněte si, že je to TA Policie), a pravděpodobně bys strávil zbytek života ve vězení.
  • Bubliprd
    avatar
    Za tvojí hlavu by mi to stálo, krom toho ty na policejní stanici radši nechod, ještě by tě tamoddělali, páč by si myslely, že tam přišel nějaký druh primáta.
  • Bubliprd
    avatar
    Nevíte že pornotyranská nadvláda rozjela poject "Genocide" -> je to v podstatě vyvraždování feministek...tedy feministek jaky vy paní Julie, těch normálních, co se opravdu o něco snaží, se to netýká a díky tomu dostanu místo vezění odznak.
    Vaše skupina je tak slabá a neznámá, jedniné co jste na svět vypustily, jsou zdepřítomné kecy.
  • Anonymní
    A právě proto se vyplatí navštěvovat ***vis. Po nehodě nenápadně šáhnu do brzdy, a čárymáry, může za to ***vis. ***vis jako společnost zaplatí pokutu, mě se nic nestane a bude o jednu femku míň. A při správné konstalaci hvězd, situací a svědků by mi ještě tvoje rodina musela zaplatit opravu auta, hádám že na pojištění nemáte prachy.
  • petr  - re:
    Linda Kopečková napsal:
    muži jsou ik ničemu a kradou jak náš fuj prezident jak sem dnes viděla video jak ukradl pero že se ten muž nestydí!
    já zas četl článek jak nějaká ŽENA porodila dítě pak jej dala do igelitky a nechala to miminko umřít, venku v zimě v igelitové tašce!! co vy na to ? předpokádám že radši neodpovíte páč na to váš mozek nemá!
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Nikoliv. Muž sebral dítě matce, dal ho do igelitové tašky a odhodil v zimě venku. Následně svedl vinu na dotyčnou nevinnou matku. Opět zářná ukázka mužské zrůdnosti.
  • Akuma
    avatar
    Menej fetuj Libuš už ti to nerobí(pochybujem že niekedy robilo) dobre :D
  • Bubliprd
    avatar
    A to víš jak? Pokud je to pravda, odkaž se na prameny...jestli chcete důkaz ode mě stačí si to najít třena na novinky.cz nebo tak podobně...
  • Anonymní
    Páni, konspirační teorie miluju. Taky jich mám několik. Kenedyho zabila žena, Lincolna zabila žena, za otrávení Juščenka může žena, Gagarina zabila taky žena. Hitlerovi sebevraždu rozmlouvala žena, Göring byl odsouzen jako válečný zločinec kvuli ženě. Jak vidíte, i my muži si umíme vymejšlet kra*viny tak to nedělejte :)
  • nxxt
    Pokiaľ je chodec na priechode a preskočí mu farba na červenú, môže samozrejme pokračovať a cez priechod prejsť. Bolo by trochu divné keby uprostred cesty zastal a čakal na ďalšiu zelenú, nie? Tak isto starší ľudia majú na niek***ých semafóroch problém stihnúť prejsť na druhú stranu cesty, na čas k***ý zelená svieti, niekedy je to čas veľmi krátky. A taktiež nemôžete vedieť aký je zdravotný stav človeka na priechode. Možno ide pomaly, lebo má problém so srdcom, uprostred priechodu mu skočí červená a vy ho len tak prejdete? alebo začnete trúbiť, či skúsiť ho o niečom "poučiť" ako bolo v článku, no možno mu max privodíte srdcový infarkt. Potom sa aspoň potešíte, že je o jedného človeka menej. Iste je pravda, že pokiaľ tá červená skočí, tak by osoba na priechode mala ísť rýchlejšie ak je to možné, ale žiadny zákon, predpis, ani vyhlášku neporušuje a vy nemáte žiadne právo takúto osobu nejak poučovať ani zrážať ;)
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Jak jsem již říkala, každý inteligentní člověk si dokáže vypočítat, zda stihne přechod přejít. mě se díky tomu nikdy nestalo, že by mi během přecházení naskočila červená. Ovšem když jsou muži hloupí a vběhnou na přechod, když už je jasné, že tam za chvíli naskočí červená, tak bohužel není co řešit.
  • Kiky
    Víš Líbo, ale v ČR jsou i přechody, které bys na interval zelené nestihla ani přeběhnout. I když na přechod vstoupíš hned, jak se zelená rozsvítí, tak v půlce přechodu ti blikne červená. A to jde člověk rychle. Když se tam potom šourá nějaký důchodce, tak to nemůže prostě stihnout.

    A na závěr trocha metafory (doufám, že to na tebe není moc složité):
    Po přechodu už ti "červená nenaskočí"
  • Bubliprd
    avatar
    Libušin mozek na červenou zavelí stát , vytáhne si metr, papír a tužku.

    - Metr k tomu aby si změřila výšku sloupu - pomocí cosinové věty si vypočítá délku přechodu.

    - Dále změří, jak dlouho svítí zelená...

    - Ted už jen stačí vypočítat rychlost chůze.

    HOTOVO: Libuška úspěšně přešla přes přechod, ted ještě další 15 směrem zpět do psychiatrické léčebny.
  • Anonymní  - Výpis z WHOIS pro doménu feministky.cz
    Výpis z WHOIS pro doménu feministky.cz:

    domain: feministky.cz
    registrant: C:ROMANAKON
    admin-c: SPIDER
    nsset: CZ-NS:01019
    registrar: REG-GENREG
    status: paid and in zone
    registered: 09.03.2011 21:38:40
    changed: 10.03.2011 10:13:22
    expire: 09.03.2012

    contact: C:ROMANAKON
    name: Romana Konečná
    address: Koněvova 13
    address: Pardubice
    address: 530 02
    address: CZ
    registrar: REG-GENREG
    created: 04.02.2008 20:51:00
  • petr  - re: Výpis z WHOIS pro doménu feministky.cz
    Anonymní napsal:
    Výpis z WHOIS pro doménu feministky.cz:

    domain: feministky.cz
    registrant: C:ROMANAKON
    admin-c: SPIDER
    nsset: CZ-NS:01019
    registrar: REG-GENREG
    status: paid and in zone
    registered: 09.03.2011 21:38:40
    changed: 10.03.2011 10:13:22
    expire: 09.03.2012

    contact: C:ROMANAKON
    name: Romana Konečná
    address: Koněvova 13
    address: Pardubice
    address: 530 02
    address: CZ
    registrar: REG-GENREG
    created: 04.02.2008 20:51:00


    hurá do pardubic ukázat cubce jedny
  • Anonymní
    To by mě zajímalo, jak dlouho si Linda hledala ve slovníku, co to "ban" znamená. :S
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Umíš vůbec číst? Zdá se, že ne. Pokud to byl pokus o ****, tak lituji, nezadařilo se. Po všech stránkách muže drtivě převyšujeme. Co ty třeba víš o geomorfologii, paleontologii a sciranologii, hm? Nic. Tak nech raději ústa zavřená.
  • Bubliprd
    avatar
    Ano Liboško předvedla jsi svojí hloupost, opravdu o tom něco vím, ale já se přiznám o tom třetím jsem nikdy neslyšel, jelikoš sis to vycucala z prstu, kouknul jsem se po internetu a nic.....ovšem ty zas budeš tvrdit, že to neznám, protože sem hloupý muž nebo že je to přísně tajný a nebo si zas něco vymyslíš (třeba že je to něco co nikdo nezná, jen feministky)...pokud si neměla na mysli scientologii. Tak rychle Libuš, toužim po tvý výmluvě a tvejch výmyslech.
  • ha_to_si_nechám_pre_seba  - ROFL
    a mňa by zaujímalo čo viete vy o geomorfológii a čo to má s týmto spoločné, keďže geomorfológia je tvar a zloženie povrchu zemského xD a zaujímalo by ma ako sem môžete vôbec písať keďže aby sa to dalo uložiť je treba opísať kód z obrázka a na to podľa mňa nemôžete s vašou inteligenciou stačiť.... ale prosím pokračujte s touto stránkou, smiech je zdravý

  • Anonymní
    co do toho s*e*r*e*š geologická odvětví? A co ty víš o sociologii, ***uologii a politologii, hm? Nic. Tak už tu prosimtě neposkytuj žádné rady ohledně tohoto a zabývej se svými kameny, hlínou a vykopávkami.
  • kkthx  - ....
    Bože tohle je ubohej web od ubochých jedinců ;)
  • Bubliprd
    avatar
    Aha a jak dlouho? Copak? Feministky zřídí koncentrační tábory pro muže?, prosímtě, kde byste bez nás byly....ale já ti poradim: v prdeli...
  • von_H
    Stařena nad hrobem bude někomu říkat že jeho čas se krátí.....
  • Φ
    Krátí se již pouhých pět tisíc let, drahoušku ;)
  • Lord  - re:
    avatar
    Linda Kopečková napsal:
    udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena


    Ale, ale, copak to děláš, Tomášku? :evil: :evil: :evil:
  • Ikaros
    avatar
    Já tak hrozně lituju Vlastíka Plamínka, že pracuje jenom kousek od Libuše Kowabunga. :(
  • Linda Kopečková
    avatar
    muži jsou ik ničemu a kradou jak náš fuj prezident jak sem dnes viděla video jak ukradl pero že se ten muž nestydí!
  • Ikaros
    avatar
    Kur va chlape, řekni mi, co sis to šlehnul. Já si to pořídím taky a budu do konce života happy!
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Slečna Linda nemá zapotřebí užívat jakékoliv psychotropní látky, narozdíl od mužů, kteří si jimi kompenzují pocity vlastní zbytečnosti.
  • Bubliprd
    avatar
    Zase nesmysl...že si kompenzujeme pocity vlastní zbytečnosti...nesmysl, nesmyl, nesmysl...kompenzovat = nahrazvat, takže si nahrazujeme pocity vlastní zbytečnosti?, to nedává smysl, příště to zkus znovu...
  • Kiky
    Máš pravdu - Linda nic nepotřebuje užívat, ta je totiž mimo celý svůj život. Možná by měla zkusit něco, co by ji vrátilo do reality. Jo a mimochodem - tobě by to taky neuškodilo.
  • AdamTHeBoy!  - Stara rachetla Linda
    Taka odporná,stará rachetla vobec vie zapnut pocitac? sa dost cudujem.
    Takých ludi ako ty by som strcil do ustavu a zamkol ich bez jedla a pitia. Aj celá tato j.bnuta stranka o feministkach, co im dovoli sa vobec vyjadrit vsak tie ani na to nemaju pravo aby nieco vraveli. Ty si iba odpad spoločnosti, obyčajná lezba. :X By som ta priviazal a nechal 100 chlapov nech sa ti poriadne vystrieka na tvar, to by si asi dostala infarkt ty mumia : :evil:
  • Bubliprd
    avatar
    Podáš na mě to ******** konečně...už na něj čekám dost dlouho nebo to byly zas jenom kecy, ubožačko?
  • Anonymní
    Pán je Slovák a Interpol se nebude stížnostma feministek zabejvat takže si v háji :)
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Za a, jsem Libuše Kowarobias. Nauč se číst,
    za b, Vlastík je můj dobrý přítel a stejně jako ostatní z agentury EZO.TV plně podporuje mé snažení. Jakožto profesionální věštec ví, co je nevyhnutelné.
  • Linda
    Ano jistě, vlastík plamínek je uznávaný profesionál :DD
  • Ikaros
    avatar
    Já si vaše jméno přečetla, ale "Kowabunga!" říkaly Želvy Ninja. :D
    Vlastík je váš dobrý přítel? Vždyť je to MUŽ! :shock:
  • Kiky
    Profesionální věšte? :woohoo: Tak to je drsný. Hele a nepřijde ti b.lb.ý okrádat důvěřivé lidi o peníze a říkat jim kra-viny, které sis vycucala z prstu?
  • Lucie
    avatar
    Ano, to už víme že jsi odporná, bylo na čase aby sis to sama přiznala :lol:
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Slečna Linda reagovala na videomateriál, který jste zde uukázala, a který je mimochodem v rozporu s pravidly magazínu.
  • Bubliprd
    avatar
    Že ty jsi Lindo zahlídla svůj odraz v moni***u.
    Tohle není facebook, aby sis sem psala statusy, ale že jsi odporná ví asi každý...
  • Bubliprd
    avatar
    Včera, dnes, předevčírem....
    Tohle říkej Lindušce, dělá z feministky.cz facebook a píše si sem své statusy....v jejím případě, že je odporná....tedy zahlídla se v odrazu moni***u a řekla si odporné, tak to sem musí hned psát? Všichni to víme, že taková je....ale aspon si toho konečně všimla...ted ty libuše, vypni moni*** a koukni se do odrazu, at si to taky uvědomíš...
  • Akuma
    avatar
    Včera som dočítal Slávy dcéra, a minulý týždeň Hamleta a ďalší týždeň idem na Moliéra: Lakomec
  • Anonymní
    Na knihy nemám čas, makám 10 hodin deně, abych si mohl dovolit říkat o věštkyních, že jsou to jenom nezaměstnaný chudý a hloupý žebračky.
  • Lord  - re:
    avatar
    Linda Kopečková napsal:
    udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena


    Vsadim se vo svůj comp že ste taky chlap a že si z nás děláte srandu, ale proč si kazit hru. :evil: :evil: :evil:
  • feminystky jsou KUR:VY  - feminystky a vubec holky co chdi na tenhle web nee
    vy zas.any panensky blanny vy k.avy vyjebaný mrd.y my za to nemuzem ze jste lessby stary rasple jste všichni chyby přirody chce se mi z vas blejt vy kur.y :X :X :X :X :X
  • Libuše Kowarobias
    avatar
    Nedělejte si starosti. Svět je velký, a tak je jasné, že se občas musí objevit i podobná pochybná existence, jako je uživatel nad vámi. nad oním příspěvkem jsem se zvláště pobavila. Kombinace fatálních gramatických chyb spolu s vysokou frekvencí vulgarismů ukazuje na nízkou hodnotu inteligenčního kvocientu.
  • Bubliprd
    avatar
    Ubohý, jako celá ty. Říkáš, že jsi se zasmála? A já tvrdím, že ne...protože lidi tohle většinou říkaj proto, aby daného člověka naštvali, i když se nesmějí...prostě je to buzerovací fráze, chápeš?...ale i tak menší IQ než ty mít nebude...dokonce si myslím že, bude mít o stovku víc než ty.
  • Anonymní
    Vykazujete skrývanou agresi, vyjadřovanou srze tyto stránky. Zároveň jsem zaznamenal komplexy, nejspíš z dětství. Váš psychický obraný mechanizmus vám zafixoval myšlenku, že musíte působit chytře. Zároveň ste si vy sama zafixovala myšlenku, že ste vysokoškolsky vzdělaná.
    V s ohledem na možné disfunkce a komplexy odhaduji, že součet IQ Libuše a Ludmily není vyšší, než u lidí, kteří prodělali mozkovou prtvici. Zároveň vaše potřeba komentovat a argumentovat komentáře, i když to není možné, a poukazovat na svoji předstíranou inteligenci ukazuje, že ste společensky vyloučená. Doporučuji navštívit psychiatra a pozastavit přispívání v diskuzi těchto stránek. Budou potřeba dlouholeté terapie, než se z vás stane normální, psychicky vyrovnaný člověk.
  • Linda Kopečková
    avatar
    udělat speciální narazníky z mužů muži by byli připevneni na poyzdnou desku s hákem když bude zelená náhodně vybraní muži budou zenskou policií zaháknuti za oblečení a budou jako bezpečná proti stena
  • Akuma
    avatar
    Myslím že vy by ste na tento účel slúžili oveľa lepšie a nebola by vás škoda
  • Matej Korvin
    avatar
    Čo Akuma že ona by na taký účel bola užitočnejšia? Tak Kostrbľacha Kostnatá? Jej rebra by mohli policajti používať ako reťazové klince na zastavenie podozrivého vozidla... :woohoo:
  • Ardenass
    Můžěte to někdo přeložit do češtiny ??
    Já to po ní nemůžu přečíst.
  • andy5538
    skus google překladač z ázerbájdžánštiny do češtiny
  • Matej Korvin
    avatar
    Hej neurážaj tento jazyk Azerbajdžánsky turkicky Dialekt je Kultivované nárečie nehovoriac o veministkách... :D
  • jirka
    rači bych tam zahaknul tebe ty strará vochechule
  • Anonymní  - re: re:
    Ne ne ja to chapu a trvám na kastraci.
  • Kuchař
    Doporučuju do těch chodců (mužů to je jasný)nestrkat, ale rovnou je rozjezdit na.s.r.a.č.ku. Co si to vůbec dobolují vstoupit na přechod a být tam ještě v okamžiku kdy přeblikne červená, hajzlové. Jak vůbec může někdo nechápat, že pé zeleném panáčku následuje červený. To jsou dneska muži. Navrhuji zavést povinou kastraci všem mužům.
  • dd  - re:
    přečti si to ještě jednou, nepochopilas text. čti to dokud to nepochopíš
  • Kiky
    Myslím, že "Kuchař" to pochopil/a. Tady jde buď o ironii (což doufám) nebo o dalšího feministického bl.bečka.
  • Kuchař
    Huraaa, konečně někdo inteligentní. Dekuji :-)
  • Kiky
    Není zač. Normální lidi musí držet při sobě ;) Akorát nechápu, co na tvém příspěvku bylo k nepochopení :)
  • eli_  - ELI
    No, osoba která psala tento článek je nejspíš dislektik. Z textu jde poznat že se snaží inteligentně vyjadřoval s užitím cizých slov, ale obsah a téma článku ho totálně prozradilo a nakopalo mu zadek. Ohání se tady vyhláškama a přitom na sebe prozradil/a že jako řidič stojí za nic a je kandidátem na odebrání řidického průkazu(pokud ho ovšem teda vlastní, podle mě NE, protože neni duševně způsobylá). Pokud chodec vstoupí na přechod když svítí zelená a po vstupu skočí červená tak má právo na bezpečné přejítí vozovky a navíc je tam i nějaký rezervní časový interval. A každý správný řidič by ho nechal přejít, protože je uvědomělý a dát přednost je snad úplný základ. Bourání do lidí, lekání, no vaše EGO je fakt něco, jestli rozmýšlíte takhle u ***ýho přechodu, tak to váš lek*** z autoškoly udělal chybu(soudím když říte, že vlastníte řidičák) a měl vám tu vači dutou palici omlátit o volant.

    OSTUDO!!! Děláš těm feministkám pěknej trapas. Mám kamarádku z kanady, která patří do místního feministického hnutí a za takový věci co jsou zde na webu by se pěkně styděla. Už se těším až jí přeložím pár článků. Máte špatnou představu pod slovem feministky, měly by jste to změnit, je to lživý. Jejich cílem je být lepší a ne opak.
  • Anonymní
    no ty prostitutko, nemáte právo užívat slovo feministka. Je to na *****u, kdyby se to dozvěděly.
  • Matej Korvin
    avatar
    Jasné ty K.rávo nedokážeš žrať lyžicov polievku a preto si sa nasrala a titulovala ako feministka respektíve lyžicu a príbor za to že nevieš používať označila za mužský vynález a teraz žerieš ako prasa... B)
  • SUPERMAN
    Víte proč se muži loudají na přechodu, když tam jedete zrovna vy??? Protože něco jako jste vy ještě nikdy neviděli!!!


    Váš drahý SUPERMAN
  • Hynek Florián
    :angry: a co takova bába zkurvena o huýlce co se louda pres prechod staci to oturovat a baba ma hulku v podpazi a sprintuje...***** vychcany....kdyz ti blikne v pulce prechodu cervena musis prejit na druhou stranu nesmis se vratit a ty semafory jsou na to nastaveny maji urcitou prodlevu...ja bych te chtel videt za volantem ty PIČO vcera me takova krava rvala dalkovejma musel sem zpomalit na 20 abych se zaradil za ni a nakrmil tu kundu histerickou...muzi neumi jezdit? tak si bez ridit kamion ****!! a bez ***va! 18 kvaltu a manualne....
  • Lucie
    avatar
    I think I love you more than the Japanese love tentacle porn,
    And we should dance-dance-dance to these stereotypes!
    Let's come together and live in this world like a unibrow on an Indian girl,
    And we should dance-dance-dance to these stereotypes.

    Hmm, bude někdo pokračovat? :)
  • Matej Korvin
    avatar
    Krásu a Mladosť ženám závidite femib.lbky lebo lebo do staroby šťastie nevyšukali ste si...
  • Bubliprd
    avatar
    Nepovídej...Já žádnou slečnu nevidím....jenom starou sevilní pannu s křivým rypákem...a Lucka není žádná služka, zapamtuj si to, protože jediný služky tu jsou feministky...
  • Lucie
    avatar
    Ohó, byla jsem povýšena na střední rod! A teď vám všem tohle prase nakope pr.del! Hayaaah! :evil:
  • andy5538
    I love those fat americans,you know they so obnoxious
    They always eatin' burgers,They always holdin' shotguns.

    And i love mexicans, the way they mow my lawn,
    They all got a hundred kids cuz they don't know how to put a condom on

    non-copypasta verze :D
    začne někdo s israelcema? :cheer:
  • Lucie
    avatar
    Uh huh. 'Cause that's the way they role.
    You've got to go big like an Israeli nose.

    If you ever buy a pint for an Irish guy, they're
    Out of control like a Chinese driver.

    A jedém! :lol:
  • Anonymní
    Libuš je online, poďme sa hádať.
    Ja napríklad práve teraz masturbujem, čo vy na to?
  • Matej Korvin  - re:
    avatar
    Linda Kopečková napsal:
    ano máte pravdu je to malý nechutný perverzní pyjovitý škaredý ůchyl


    Vždy lepší nechutný perverzný pyjovitý škaredy úchyl.. Ako ste vy Linda Kopečková perverzná škaredá úchylna a ktomu stará smradľavá a bezpyjovita.... :whistle:
  • Anonymní
    Linda = ČBM
    To asi nenajdeš tak já ti to přeložím: ČLOVĚK BEZ MOZKU
  • Matej Korvin
    avatar
    Ilona svojou nezodpovednou jazdou pripravila Earla o radosť z Výhry...

    http://www.youtube.com/watch?v=LyAKsyDN_04
  • Anonymní  - re:
    Libuše Kowarobias napsal:
    Na vás oba podávám trestní oznámení v věci ***uálního obtěžování, verikenize a vlastizrady. Navěky shnij**** **** ****ete ve vězení.
  • Matej Korvin  - re:
    avatar
    Libuše Kowarobias napsal:
    Jsem ráda, že žijí i muži se zdravým pohledem na svět. Udělal jste mi radost, možná nejste zcela ztraceni.


    Tak ako povedal Akuma môžte sa spolu s tým mužom odsťahovať do Afriky a obrezávať sa na kliťáku navzájom...
  • phoose  - http://atom12.ic.cz/mas18mega2.gif
    muž chodec :-)
  • phoose  - chodec
    Muž chodec
    http://atom12.ic.cz/mas18mega2.gif
  • Gelu  - Doprava
    Nejsem si tím stoprocentně jistý ale ruku do ohně bych dal za to že je zakázáno na červenou nastoupit na přechod. Ve chvíli kdy přechody neukazují dobu po jakou budou svítit a člověk může přijít spoza roku a při tom neví jak dlouho je zelená tak nastoupí. Pokud si všimnete tak i na světelných křižovatkách s přechody pro chodce je jistá prodleva ( dostatečná na přechod) mezi dobou kdy se zhasne semafor a auta mají zelenou. Jako agresivní chování bych spíše považoval takto jednat s chodci, natož například i s důchodci kteří také vlastně " brzdí" provoz, kvůli zdravotním problémům.
  • zdenekl
    už od mala mě všichni říkaj že když sem na silnici a najednou přeblikne červená že se nemám zastavit ani vrátit zpátky ae přejít přechod protože je to bezpečnější

    Ilona: kdybys tohle udělala mě tak bych ti to auto rozkopal že by ses po.srala
  • Smrť  - re: Kajte se!
    avatar
    Justýnie Bobrová napsal:
    božině vás potrestá! budete umírat v agonii a bolestech, pokud honem nepřestanete masturbovat a dělat ***! apeluji na vás, ženy s rozumem, vykastrujte svého partnera dříve než bude pozdě!

    Z těch slov o hněvu "božině", agonii a bolestech jsem... dostal opravdu chuť na palačinky. Normálně je nijak zlášť nemusím, ale dneska bych si je fakt dal. Napěchované něčím sladkým a polité něčím ještě sladším... Skrátka palačinky, které jsou zdravé asi jako radiace ^^
  • Pavel  - Rada
    Milá slečno Ilono, rád bych Vás upozornil na fakt, že pokud budete ve svém chování dále pokračovat můžete se stát obětí nehody při které Vás pravděpodobně někdo uhodí. Berte to jako radu. Na závěr bych Vám chtěl popřát aby Vás nesrazila nějaká k**** na přechodu, protože bylo mokro. Ano, přeci je normální narážet do chodců i když jen trochu nebo ne?
Přidat komentář
Your Contact Details:
Komentářů:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):S
:!::?::idea::arrow:
Security
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).